Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Rebecca - 30 januari 2014 17:15

Något jag brinner för något löjligt mycket i den här världen är Sagan om Ringen. Verkligen löjligt mycket. Är ett enormt fan.

Har hört att på sciencefictionbokhandeln finns nya puzzel med The Hobbit motiv. Jag vill verkligen ha! Har ett presentkort på SF-bokhandeln, så det blir nog det de pengarna får gå till. Kan knappt bärga mig.

De har för övrigt verkligen många motiv helt i min stil på SF. Jag är väldigt mycket för mystiska fantasymotiv och vad annars förväntar man sig att man hittar på det stället? Verkar dock inte ha dem på plats i Malmö, så jag får nog skicka efter på internet. Det ska nog gå bra. 

Vet ni andra hemsidor som säljer The Hobbit/Sagan om ringen-inspirerade puzzel i Sverige så hojta gärna till i en kommentar. Ville helst inte skicka efter ifrån utlandet.

Presentation


En blogg om puzzel i alla dess härliga former och storlekar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur hittade du till den här bloggen?
 Via bloggplatsens hemsida
 Via en annan bligg
 Via facebook
 Via google (oplanerat)
 Jag sökte aktivt upp bloggen/kan adressen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards