Alla inlägg den 27 januari 2014

Av Rebecca - 27 januari 2014 23:29

Japp, nu var det dags för det igen. Läkarlinjen kallar, och man får byta puzzelletande med bacillinformation. Sånt är livet.

Men det betyder inte att det är helt slut på bloggandet inte. För att undvika panikdöd här på bloggen som det varit de senaste åren på våren, så har jag laddat upp med lite färdigskrivna grejer som kommer dyka upp efter hand. Dock blir det nog inte ett inlägg om dagen framöver, som det varit nu. Jag har ju skämt bort er!

Hur ser det ut för byggandet då? Mattan ligger här bredvid mig, upprullad (eftersom jag håller på att skruva ihop IKEA-möbler på golvet) och väntar på att rullas ut igen. Där ligger Gud och Adam och väntar på mig. Har lagt mer än halva, så det är nog bara två eller tre dagar kvar när jag väl får tid att bygga ordentligt. Kanske lite i helgen, eller bara någon kväll nu i veckan. Man kan ju inte alltid plugga...

Presentation


En blogg om puzzel i alla dess härliga former och storlekar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur hittade du till den här bloggen?
 Via bloggplatsens hemsida
 Via en annan bligg
 Via facebook
 Via google (oplanerat)
 Jag sökte aktivt upp bloggen/kan adressen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards