Direktlänk till inlägg 15 juli 2016

I'll always come back

Av Rebecca - 15 juli 2016 12:02

Ett år, två år... Jag kan inte hålla mig borta. Varken från byggandet eller bloggandet. Så nu är jag här igen. Varför det? Såklart, jag har börjat bygga igen. Yay! Svensk sommar när den är som sämst är väldigt stimulerande för puzzelkliande i fingrarna. Och jag gav in för det. Jag håller på att flytta, men letade upp ett puzzel jag kunde bygga i mitt tillfälliga boende (två månader sambo med min pojkvän) och täkte precis lägga det när denna tidigare nämnda pojkvän (sprillans ny och som bara några dagar tidigare hade fått höra om den här bloggen) ger mig ett Wasgij Destiny i födelsedagspresent. Så gulligt! Så det blev av att bygga det istället, och det gick undan. Kände mig först nästan lite ringrostig eftersom jag inte byggt på evigheter, men det kom igång efter ett tag. 


Ska nog skriva en ny puzzelprofil till mig själv, och det kommer en recension och kanske till och med byggstart på det puzzlet jag tänkte lägga också. Så det närmaste dagarna blir det nog fullt upp här. Underbart!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 22 oktober 2017 11:15

Tog en liten paus på några dagar, men nu var det dags för en till. Det blir inte vilken som helst heller, utan bloggens tjugonde recenserade puzzel! Har just nu klarat av 18, men det är för att AF-borgen inte är skriven än. Latade mig lite och recens...

Av Rebecca - 21 oktober 2017 20:50

  Jumbo - Hidden lake Chateau, Deco puzzle, 01962 Antal bitar: 1000 Storlek: 49x63cm Tid för bygge: 4 dagar Annat: ---   Kommentar: Till skillnad från förra gången jag bygde deco så gjorde jag det denna gången utan att använda stödbita...

Av Rebecca - 11 oktober 2017 21:00

Efter AF-borgen tänkte jag att jag skulle ta en puzzelpaus, men den höll inte i sig i mer än ett par timmar. Jag hade ju väckt mitt intresse för det där Deco-puzzlet jag hade liggande och när tanken väl var tänkt så gick den inte att glömma. Sagt och...

Av Rebecca - 5 oktober 2017 14:00


Japp. AF-borgen tog inte så lång tid att lägga. Längre än Frozen, men jag var inte galet inspirerad av detta. Oavsett är jag förvånad över hur snabbt det gick. Anledningen är ganska troligen för att jag var förberedd för att det skulle bli ett jäkla ...

Av Rebecca - 1 oktober 2017 12:15

Jag har snackat om det innan, men det har blivit aktuellt igen: vad är bra förutsättningar för puzzelbyggande, och varför är det viktigt? Vi kan börja med att svara på den enkla och självklara frågan - varför är det viktigt? För att det är det som gö...

Presentation


En blogg om puzzel i alla dess härliga former och storlekar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur hittade du till den här bloggen?
 Via bloggplatsens hemsida
 Via en annan bligg
 Via facebook
 Via google (oplanerat)
 Jag sökte aktivt upp bloggen/kan adressen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards