Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Rebecca - 29 januari 2014 23:45

Jag går jämt in och kolla besökarantal på min blogg (är tyvärr beroende av att få veta det) och jag kan få det visat i en kurva för antingen antalet besök per dag i en månad, eller antalet besök per månad under ett år. Den här bloggen har nu levt i 3,5 år ungefär, och det betyder att jag kan få upp kurvor på kalenderår 2011-2014. Det är ganska intressant att se. Rent statistiskt är vi nämligen på väg in i en nergång. Detta är såklart helt grundat på att enligt de senaste åren skriver jag inget på våren. Sen blir det lite mer till sommaren, och antalet stiger lite långsamt tills att det ökar ordentligt på hösten och vintern. Kanske är det för att andra kryper inomhus och börjar lägga själv också.

I alla fall gör det att min statistikkurva januari-december ser ut som en leende mun. Och det är trevligt. Men jag vill hellre ha ett rakt sträck. Ett högt sådant. Så läs, och kom tillbaka. Om du kommenterar/frågar/skriver i gästboken/svarar på omröstning/gillar på facebook eller google+ betyder det för mig att jag får chansen till fler läsare, så allt är en bonus för mig. Ha det bäst!

Presentation


En blogg om puzzel i alla dess härliga former och storlekar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur hittade du till den här bloggen?
 Via bloggplatsens hemsida
 Via en annan bligg
 Via facebook
 Via google (oplanerat)
 Jag sökte aktivt upp bloggen/kan adressen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards