Alla inlägg under juni 2012

Av Rebecca - 17 juni 2012 20:59

Ja, det är så det är. Mycket bra saker händer på sommaren. Exempelvis skapades den här bloggen på sommaren, för lite mer än ett år sedan. På sommaren finns det härliga dagar med sommarskyfall som man kan spendera inne och bygga puzzel. Man är ledig och har mer extra tid för byggandet. Och så är det fint väder, det gillar vi =)


Som sagt är jag äntligen ledig från skola och har tid att bygga. Även om jag jobbar mycket så har jag åtminstone inga läxor. Ser fram emot en massa mysigt byggande. Funderar också på min idé att ta med puzzelmattan ut och bygga ute i värmen. Får se hur det går, om det går att lösa på ett bra sätt. Jag vill inte riskera att tappa bort bitar eller förstöra dem.


Tja, det var mest det jag tänkte säga. Att jag är på gång igen, att bloggen absolut inte är död! Även om jag inte skriver så har jag koll på frågor och kommentarer, så undrar ni något är det bara att skriva.

Presentation


En blogg om puzzel i alla dess härliga former och storlekar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur hittade du till den här bloggen?
 Via bloggplatsens hemsida
 Via en annan bligg
 Via facebook
 Via google (oplanerat)
 Jag sökte aktivt upp bloggen/kan adressen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards