Alla inlägg under augusti 2013

Av Rebecca - 6 augusti 2013 23:47

Visst är det den ultimata missen, den ultimataste av alla ultimata missar som finns - nämligen, den sista biten passar inte. Finns det något mer frustrerande?! När jag bygde klart Tower Bridge för nån vecka sedan hamnade jag just i denna ytterst plågsamma situation. Det löste sig till slut när jag hade flyttat runt fem andra bitar ett tag, men det är likväl så vansinnigt irriterande när det händer. Det är ju sista biten, den måste passa! Får tankarna att vandra tillbaka till det där slottspuzzlet där inga och alla bitar passade samtidigt. Nej, usch! Det ska vi inte tänka på. Istället ska vi tänka att det nu finns tre nya recensioner att göra, som borde komma upp snart. Anledningen att det dröjer är att jag inte kan göra en recension på mobilen, så jag måste sätta mig vid datorn. Det tar lite emot i det här vackra vädret...

Presentation


En blogg om puzzel i alla dess härliga former och storlekar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur hittade du till den här bloggen?
 Via bloggplatsens hemsida
 Via en annan bligg
 Via facebook
 Via google (oplanerat)
 Jag sökte aktivt upp bloggen/kan adressen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards