Alla inlägg under juli 2012

Av Rebecca - 19 juli 2012 08:46

Och jag missade det! Jag var helt säker på att jag inte började förrän i slutet av juli, men det visade sig att jag blrjade redan den 6. Så GRATTIS BLOGGEN!


 


Den här bloggen har gett mig fantastiskt mycket under året som har gått, tack för alla kommentarer, och jag hoppas att alla läsare hänger kvar ett år till, för jag kan nästan säkert lova att puzzelsäsongen 2012-2013 kommer att bli riktigt bra för alla riktinga puzzelälskare!

Av Rebecca - 6 juli 2012 16:10

Det är så kul och skönt att ha ett puzzel på golvet igen. Det är faktiskt skönt, jag blir lugn i hela mig av att bygga och efter stressiga dagar på jobbet är det underbart att ha ett snyggt motiv att vänta på. Blir glad utav bara tanken!


På tal om snygga motiv, det är det här jag lägger just nu:

Det är ett Ravensburger (no shit!) med 2000 bitar, alltså mitt största hittills. Det är jättevackert. Vi började bygga för tre dagar sedan; ramen är nästan klar (vi fattas två bitar) och jag har byggt frihetsgudinnan och Operahuset. Nu ska jag hugga in på Taj Mahal medan Angelica tar sig an pyramiderna. Vi har spridit ut oss i halva vardagsrummet och Angelica har hittat ett sittunderlag för att spara sina smärtande forknölar -> Smart!


Nyhetsupdate - Medan jag skriver har Angelica blivit klar med pyramiderna och ska nu på det asiatiska huset i det övre högerhörnet. Den som vet vad det är får gärna kommentera, för vi har ingen aning =)


Nu måste jag återgå till byggandet!

Presentation


En blogg om puzzel i alla dess härliga former och storlekar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur hittade du till den här bloggen?
 Via bloggplatsens hemsida
 Via en annan bligg
 Via facebook
 Via google (oplanerat)
 Jag sökte aktivt upp bloggen/kan adressen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards