Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Rebecca - 19 januari 2014 13:00

Det behövdes verkligen!

Nu efter jul är det dags att ta nya tag igen, och hur gör man det bäst om inte genom att göra en storstädning. Det här har hänt:

1. Inlägg har blivit rättstavade. Framförallt ett från i somras som jag skrev på telefonen. Rättstavningsprogrammet gillar inte mig...

2. Gästbok har skaffats fram. Förhållandevis ny funktion på bloggplatsen som behövdes. Nu behöver ni inte kommentera ett visst inlägg, eller ställa en fråga. Bara släng en kommentar i Gästboken

3. Jag har sorterat lite. High Score ligger nu faktiskt under Poängsystem och High score i menyn, så att man hittar den enkelt. Nu ska det ju fyllas på med en massa nya inlägg, så då sjunker den i det vanliga flödet. Nu har den som sagt sin rätta plats som lovat.

4. Jag har ändrat presentationen en smula. Behövdes. Stod där att jag är arton, vilket jag visserligen var, men det var två år sedan...

5. Jag finns nu att söka på bland kategorier på bloggplatsen.se. Ni hittar mig på bland annat Hobby och Livsstil.

6. Det kommer nog att möbleras om lite mer i dagarna fram över. Får se vad som händer, men inget drastiskt i alla fall. Funderar kanske på att byta färg och tema. Har haft gult med palm ganska länge. Den är trevlig, men jag vill kanske ha något annat... Kommentera i gästboken om ni har förslag =)

Presentation


En blogg om puzzel i alla dess härliga former och storlekar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur hittade du till den här bloggen?
 Via bloggplatsens hemsida
 Via en annan bligg
 Via facebook
 Via google (oplanerat)
 Jag sökte aktivt upp bloggen/kan adressen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards