Alla inlägg under augusti 2011

Av Rebecca - 2 augusti 2011 21:30

Japp, det är så det är nuför tiden; jag är en mycket upptagen person. Detta speglar sig tyvärr i mitt byggande som alltså går på lågvarv. Men! Lågvarv,ja. Avslutat/paus, nej.

Tyvärr lyckades jag snuva er på recensionen av Clementonin eftersom jag bor hos pappa nu och det puzzlet är hos mamma. Vi har typ 25 bitar kvar =D

Här hos pappa har vi istället börjat med ett Ravensburgerpuzzel som på engelska heter Goddess of the Wolves. Jag fick den i födelsedagspresent i juni av Angelica och den är specialbeställd ifrån Tyskland. (Jag har just det motivet som aluminiumtavla nämligen). Iaf går det jättebra och vi närmar oss hälften. Målet är att vara klar innan den 13 augusti eftersom vi ska ha 50års fest här då. Jag tror vi klarar det.

Presentation


En blogg om puzzel i alla dess härliga former och storlekar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur hittade du till den här bloggen?
 Via bloggplatsens hemsida
 Via en annan bligg
 Via facebook
 Via google (oplanerat)
 Jag sökte aktivt upp bloggen/kan adressen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards