Alla inlägg den 20 januari 2014

Av Rebecca - 20 januari 2014 16:00

Mitt förra inlägg stämde inte särskilt mycket... 9 septeber och jag sa att jag skulle bygga då. Det hände inte. Nu är det den 21 januari och jag har precis börjat med puzzlet från Vatikanen. Har fått lite klagomål på att det dröjde ifrån den tidigare nämnda bästa vännen på grund av att det har tagit sådan tid. Äntligen blev det av!

Jag hade en puzzelkompis över som hjälpte mig starta häromdagen, och det var trevligt. Har aldrig byggt med någon annan än min syster innan. Tyvärr gjorde jag ett väldigt korkat misstag och la en puzzelmatta ovanpå en vanlig matta. Det blev ett alldeles för mjukt underlag. Så kan man inte ha det! Så idag rullades den av mattan och lades direkt på golvet. Mycket trevligare. Ska fortsätta nu, så att jag kommer någonstans. Har lagt ramen och några delar i mitten. Blir nog inte klar idag, och imorgon är jag inte här. Kanske blir klar på söndag, vi får se.

Presentation


En blogg om puzzel i alla dess härliga former och storlekar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur hittade du till den här bloggen?
 Via bloggplatsens hemsida
 Via en annan bligg
 Via facebook
 Via google (oplanerat)
 Jag sökte aktivt upp bloggen/kan adressen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards