Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Rebecca - 22 januari 2014 15:45

Kanske lite sent att prata om julklappar nu, men jag är ännu inom en månads tid, så det får väl duga. Fick ni något trevligt från tomten? Kommentera här så jag får se!

Jag hade själv inte önskat mig något speciellt puzzel i år, men min släkt känner mig väl och såklart fick jag ett i alla fall. Inte önskat för, men alltid väldigt välkommet. Min faster hade minsann kommit ihåg att jag önskade mig "ett sådant puzzel med ojämna kanter". Ett Deco-puzzel fanns alltså under granen för mig. Hidden Lake Chateau är namnet, och det är ett väldigt vackert puzzel. Jag beklagade mig över mitt förra deco har jag för mig, angående att det var svårt på grund av att det var målat och inte ett foto, så vi får se hur det går för det här. Jag ser i alla fall fram emot att få bygga det när tiden finns. Det är mycket plugg nu, anledningen till att jag inte har byggt något alls sen i början av september. Borde dock bygga ändå, det är ju så rogivande. Kanske kan jag övertala mig, eller så kan ni?

Presentation


En blogg om puzzel i alla dess härliga former och storlekar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur hittade du till den här bloggen?
 Via bloggplatsens hemsida
 Via en annan bligg
 Via facebook
 Via google (oplanerat)
 Jag sökte aktivt upp bloggen/kan adressen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards