Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Rebecca - 21 januari 2014 16:19

Jag har tydligen lovat tre nya recensioner sen förra sommaren. Det var intressant, för det var ett tag sedan. Kan faktiskt inte komma ihåg vilka det skulle vara. Är Decopuzzlet, och Tower Bridge, och... Ingen aning. Får gå igenom foto på min telefon och försöka räkna ut vilket det sista är. De andra två ska åtminstone få sina recensioner som lovat. Får pausa i det pågående byggandet och skriva istället. Kommer nog datumsätta det inlägget på i övermorgon och den andra recensionen dagen efter det, så att det blir lite mer utspritt nu när jag faktiskt är igång med lite bloggande. Saknar det inte när jag inte gör det, men kommer alltid på när jag väl skriver hur kul jag tycker att det är.


Nu har jag hittat det. Det är ett Ravensburg 2000 bitar med världen underverk på. Mycket trevligt puzzel. Det blir den sista av recensionerna som jag har samlat på hög. Efter de tre har jag antagligen byggt klart Gud och Adam och då frå den också sin tid i rampljuset.

Presentation


En blogg om puzzel i alla dess härliga former och storlekar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur hittade du till den här bloggen?
 Via bloggplatsens hemsida
 Via en annan bligg
 Via facebook
 Via google (oplanerat)
 Jag sökte aktivt upp bloggen/kan adressen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards