Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Rebecca - 31 oktober 2011 20:33

Ibland känner jag mig som ett geni =). Vi har ett litet airhockeybord hemma, och vi använder nästan inte det längre. Eftersom jag bygger alla puzzle på golvet har jag fått alla "skador" man får av det också: ont i ryggen, ont i handlederna, ont i benen. Helt enkelt ont i det mesta. Igår kom jag på att vi kunde lägga upp puzzlemattan på birhockeybordet och bygga där. Helt plötsligt kan vi välja på att stå och sitta på en stol, och vi får mycket bättre utrymme. Vi kan gå runt och bygga ifrån alla håll, exempelvis. Den enda nackdelen är att vi högst får plats med tusen bitar. Grymt bra ändå!


 


Shär ser det ut. På bordet ligger det där slottet som jag skrev om. Papperskorgen står framme eftersom det var brutalt mycket skit i lådan och vi plockade ut bitarna när jag tog kortet. Det är kantbitarna som är på väg ut på bordet, och alla andra bitar går från ena lådan till den andra. Varje bit rengörs i transporten. Det tar tid! Därför: se till att alltd hålla rent bland puzzlebitarna.

Presentation


En blogg om puzzel i alla dess härliga former och storlekar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur hittade du till den här bloggen?
 Via bloggplatsens hemsida
 Via en annan bligg
 Via facebook
 Via google (oplanerat)
 Jag sökte aktivt upp bloggen/kan adressen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards