Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Rebecca - 15 oktober 2011 23:21

Ja, idag och idag... Jag blev klar med det runda puzzlet vid ett i natt. Tog ca fyra timmar att bygga, och det är redan ihoppackat igen eftersom det skulle städas, och eftersom det gick så snabbt att bygga. Jag tittade inte på kartongen, för att göra det svårare, och med bild skulle jag nog kunna klara det på två och en halv, tre timmar. Kändes konstigt att inte ha mitt bygge i flera veckor och jobba långsamt. Det är mycket härligare! Recension kommer imorgon (antagligen)

Av Rebecca - 15 oktober 2011 00:00

Anledningen till att jag var tvungen att ta med mig de där puzzlen igår (se förra inlägget) var att jag blev intervjuad av en tidning för bloggen. Det var riktigt kul, och jag ska lägga upp artikeln här när den kommer i tidningen. Det vill ni inte missa!


Vi snackade i alla fall en lång stund och sedan tog vi en dröse med bilder. Jag är riktigt spänd inför hur det blir, för det här är första gången jag har en privat intervju för en tidning, och alla säger att de förvränger ens ord till oigenkännligt. Får hoppas att det inte blir så.


Idag har jag börjat på ett nytt puzzel. Det är runt för omväxlingens skull, men har bara 500 bitar. Jag är klar imorgon, så ni kan få resension på söndag. Hoppas jag.

Presentation


En blogg om puzzel i alla dess härliga former och storlekar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur hittade du till den här bloggen?
 Via bloggplatsens hemsida
 Via en annan bligg
 Via facebook
 Via google (oplanerat)
 Jag sökte aktivt upp bloggen/kan adressen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards