Alla inlägg den 31 augusti 2014

Av Rebecca - 31 augusti 2014 17:04

 

Nästan klar. När jag har så lite bitar kvar brukar jag lägga upp dem i kartongen så att jag kan se alla samtidigt, och flytta runt dem smidigt. Jag gjorde en grovsortering på tre olika högar så att jag visste var jag skulle leta. Bitarna är bara uppdelade på färg och inte på form (som i inlägget "Bitarna marscherar...") eftersom de har såpass olika färg att om jag dessutom hade de i raka led hade det blivit för lätt.

När jag har lagt lite till hamnar alla bitar i en enda låda och då vet man att det snart är slut.

De sista tjugo minutrana av ett puzzel gillar jag. Då har man en sådan härlig känsla av att man vet att man nästan är klar. Det enda som kan förstöra det är möjligen att inse att man fattas bitar, men det hoppas man aldrig händer.


Edit: Nu är jag klar med hela och en recension är skriven. Ojoj, det var spännande. Vill ni veta vad så kan ni kolla Highscorelistan som nu är uppdaterad. Recensionen kommer om typ en vecka. Nu ska puzzlet bort så jag kan städa!

Presentation


En blogg om puzzel i alla dess härliga former och storlekar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur hittade du till den här bloggen?
 Via bloggplatsens hemsida
 Via en annan bligg
 Via facebook
 Via google (oplanerat)
 Jag sökte aktivt upp bloggen/kan adressen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards