Alla inlägg den 30 augusti 2014

Av Rebecca - 30 augusti 2014 23:47

Har de senaste dagarna inte haft tid att verkligen sitta ner och bygga på mitt puzzel, men man kan alltid sno en kvart här och en halvtimme där. Det kanske inte leder till några enorma framsteg, men varje lagd bit är en bit mindre kvar. Lite hela ideen med puzzel...

I alla fall hade jag tänkt superstäda mitt rum innan terminstarten (på måndag) så imorgon hade det varit bra om puzzlet var väck. Det tror jag inte kommer hända om det inte sker ett underverk ikväll som gör att jag slutar vara dödstrött och börjar bli puzzelsugen. Okej, jag är alltid puzzelsugen, men just nu är jag för trött för att bygga mer än några minuter. Tror jag. Är jag ganska övertygad om.

Vi får se vad det blir.

Presentation


En blogg om puzzel i alla dess härliga former och storlekar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur hittade du till den här bloggen?
 Via bloggplatsens hemsida
 Via en annan bligg
 Via facebook
 Via google (oplanerat)
 Jag sökte aktivt upp bloggen/kan adressen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards