Alla inlägg den 27 augusti 2014

Av Rebecca - 27 augusti 2014 23:15

 

1000 bitar snyggt Trefl. Enligt kartongen är det ett foto taget flera gånger med olika lång exponeringstid. På det sättet har de fått fram olika ljus som de sedan lagt ovanpå varandra. Tja, jag är ingen fotoexpert, men snyggt är det i alla fall. Det är en lite magisk, overklig känsla över det. I like!

Fotot är ifrån igår (hann alrdig skriva det inlägget som jag hade tänkt göra), så det har gått en bra bit frammåt vid det här laget. På bilden har jag gjort första utsorteringen efter att ha lagt ramen, och jag valde det ljusa gröna uppe i högra hörnet. Tänker nog göra en diskussionsartikel med mig själv om vad man borde välja, men det blir ett senare projekt. Om jag tittar på puzzlet nu så har jag gjort mer än en fjärdedel. Hela ljusgröna trädet är klart, hela vattenfallet och sjön, samt trädstammen i mitten. 

Jag älskar att ha ett puzzel liggandes framm såhär, bara kunna pausa i vad man än gör och fortsätta bygga.


(Grattis MFF =) )

Presentation


En blogg om puzzel i alla dess härliga former och storlekar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur hittade du till den här bloggen?
 Via bloggplatsens hemsida
 Via en annan bligg
 Via facebook
 Via google (oplanerat)
 Jag sökte aktivt upp bloggen/kan adressen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards