Alla inlägg den 24 augusti 2014

Av Rebecca - 24 augusti 2014 11:19

... blev det mystiska kaffepuzzlet! Ja, så är det med min nyfikenhet:

 

Skrivbordet röjt och redo för mysteriet...



Kantbitarna är utsorterade och redo att läggas. Är nu klar med nästan hela ramen (eftersom det är ett runt puzzel är det ibland svårt att avgöra vad som är kant och inte, så jag har råkat sorterar bort lite av kanten) och har börjat inne i puzzlet. Motivet är blommor; röda och gula. Och kanske bär. Inte säker på det. 

Vad ni ser i bakgrunden är mitt fantastiska allt-bord. Jag bor i ett väldigt litet korridorsrum så detta är mitt enda bord. Det är också mitt skrivbord, sybord, pysselbord, puzzelbord mm. När jag flyttar till något större ska jag ha en massa bord...

Datorn står i bakgrunden och visa min spellista. Jag lyssnar alltid på musik när jag bygger, eller så sjunger jag, eller reciterar. Kan inte ha det tyst. Just nu är jag helsåld på Loke Nyberg. Ni ser hand låt Vargaflicka överst, och sedan är det Aldrig mera rädd. Rysningar all over.

Nu ska här byggas!

Presentation


En blogg om puzzel i alla dess härliga former och storlekar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur hittade du till den här bloggen?
 Via bloggplatsens hemsida
 Via en annan bligg
 Via facebook
 Via google (oplanerat)
 Jag sökte aktivt upp bloggen/kan adressen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards