Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Rebecca - 2 februari 2014 22:53

  Då var man klar med ytterligare ett puzzel, Adams skapelse (se bild). Det var som tidigare nämnt ett presentpuzzel direkt ifrån Vatikanen. Fick det i höstas och är nu äntligen klar med det. Känns riktigt bra. En recension kommer snart, eller i alla fall ganska snart. Det ser ut som att tiden framöver är ganska uppbokad, så jag får se när jag får tid att skriva den. 

Puzzlet var sådär (Sorry Hakim!). Fick lägga om en hel del områden, och blev lite irriterad på vissa områden, men till slut gick det.

Har just nu ont i knän, armbågar, handleder och rygg. Har byggt för mycket idag, och sitter alldeles för dåligt som jag gör just nu på golvet. Har ingen möjlighet att bygga uppe på något bord. För att undvika att få ont är mitt knep mest att inte sitta/ligga på samma sätt för länge. Ett tips är också att sitta på en filt eller liknande för att skydda fotknölar och knän. Här sitter jag på en tjock matta, och tog idag fram mina knäskydd från konståkningen (eg volleybollknäskydd) som jag stödde armbågarna, händerna respektive knäna på. Det var skönt. 

Presentation


En blogg om puzzel i alla dess härliga former och storlekar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur hittade du till den här bloggen?
 Via bloggplatsens hemsida
 Via en annan bligg
 Via facebook
 Via google (oplanerat)
 Jag sökte aktivt upp bloggen/kan adressen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards