Alla inlägg den 1 februari 2014

Av Rebecca - 1 februari 2014 23:33

Ja, det är så det får bli idag. Jag bloggar om att jag har bloggat. Känns ytterst dumt. Behövs nog en förklaring.

Jag har idag inför en ny kategori som heter Artiklar, som just nu inte innehåller något, men som kommer att göra det inom en inte allt för snar framtid. Då kommer den dyka upp i kategorilistan också.

Jag kände att det behövdes en avdelning för något jag tycker kan liknas vid artiklar. Jag ska nu gå igenom alla gamla inlägg och se om något tidigare kvalificerar sig där. 

Artiklarna handlar om lite blandat om puzzel och byggande. De ska vara i huvudsak informations- eller diskussionsgrundande, med som vanligt min personliga touch. Kan nog bli bra.


Jag har idag också börjat skriva en och annan artikel, och lite annat smått och gått som kommer dyka upp under månaden. Som jag sagt tidigare så är skolan igång, och för att se till att bloggen inte dör har jag förberett saker som kommer att dyka upp när det passar sig. Bland annat är det några av de nya artiklarna. Ser fram emot att få upp dem och höra vad ni tycker. 

Presentation


En blogg om puzzel i alla dess härliga former och storlekar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur hittade du till den här bloggen?
 Via bloggplatsens hemsida
 Via en annan bligg
 Via facebook
 Via google (oplanerat)
 Jag sökte aktivt upp bloggen/kan adressen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards