Alla inlägg den 20 september 2014

Av Rebecca - 20 september 2014 16:45

Inte i puzzelväg, såklart, för jag har ju precis fått en ny favorit där. Nej, det här gäller min nya puzzelmatta. Ny och ny, egentligen har den stått hemma hos mina föräldrar ett tag eftersom jag använde min andra (en grön) hela tiden. Men den här gången blev det den grå, och jag måste säga att den är mycket bättre än den gröna.

Min gröna matta har ett problem med att den fluddar (tydligen är inte det ett ord, men det betyder att den lämnar tussar med... well, fludd) och det är väldigt tråkigt när man bygger för det betyder att man inte kan skjuta runt bitar, utan måste lyfta dem. Risken finns också att stycken man byggt ihop sitter fast i underlaget och inte går att lyfta.

Detta händer inte på den grå! Amazing. Jag kunde nästan helt obesvärat kasa runt bitar. Det är ett bra betyg. Så det kommer nog bli mer grå matta framöver misstänker jag... Här kommer såklart en bild på härligheten, tillsammans med puzzlet som ligger etta på highscore just nu:


 

Presentation


En blogg om puzzel i alla dess härliga former och storlekar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur hittade du till den här bloggen?
 Via bloggplatsens hemsida
 Via en annan bligg
 Via facebook
 Via google (oplanerat)
 Jag sökte aktivt upp bloggen/kan adressen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards