Alla inlägg den 4 september 2014

Av Rebecca - 4 september 2014 16:45

Dags för det tråkigaste av allt när man bygger puzzel: att plocka undan det. Känns som att man förstör ett veckert konstverk, och bara kastar bort den tid man har lagt på att bygga. Men sen tänker jag alltid efter och inser att jag bygger för att jag gillar att bygga, inte för att fördriva tiden. Då känns det bättre.

Passa på att damma av insidan av kartongen innan du lägger ner puzzlet. När du är klar kan du städa din puzzelmatta också (om du nu använder en sådan) så är det fit for fight nästa gång.

Glöm inte att leta upp alla bitar man tappar när man packar ihop. Det är en mardröm att öppna puzzlet nästa gång och se att en bit saknas till slut! 


Vad ska jag göra nu? Bortsett ifrån att skolan har börjat och att det nu kommer bli maxat med bakterieböcker och anatomianteckningar... Jag vet inte riktigt. Jag har ett Deco som är obyggt. Ganska najs med bara tusen bitar. Sen har jag det där 2000 Trefl som jag snackar om hela tiden men aldrig kommer till skott med. Vi får se vilket det blir. Ligger nog lågt ett tag med bygget tills dess att skolan är helt igång, så att jag vet om jag har tid eller inte. Misströsta inte, jag har en del färdiga inlägg som kommer att ramla in under hela september.

Simma lungt!

Presentation


En blogg om puzzel i alla dess härliga former och storlekar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur hittade du till den här bloggen?
 Via bloggplatsens hemsida
 Via en annan bligg
 Via facebook
 Via google (oplanerat)
 Jag sökte aktivt upp bloggen/kan adressen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards