Alla inlägg den 25 juli 2014

Av Rebecca - 25 juli 2014 17:15

Jag skrev i ett tidigare inlägg i år om att jag älskar statistik och siffror. Det stämmer fortfarande. 

Jag kan inte precis säga att en puzzelblogg blir överhopad med människor, men varje läsare syns kan jag ju säga. När jag har för lite att göra går jag ibland in och jämför årets statistik månadsvis med tidigare år. Jag skrevi det förra inlägget att jag vill slå mina månadsrekord tolv gånger detta året. Det går... nästan! Bara en månad (maj tror jag) har jag inte slagit besöksrekord för den månaden. Juli är snart över sina tre tidigare år också. Hoppas jag kan klara tio av tolv månadsrekord i år, för oktober 2011 blir svårt (månaden jag fick bloggen i tidningen). 

Hoppas ni med mig, så kom in och besök, och rekommendera bloggen till vännerna!

Presentation


En blogg om puzzel i alla dess härliga former och storlekar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur hittade du till den här bloggen?
 Via bloggplatsens hemsida
 Via en annan bligg
 Via facebook
 Via google (oplanerat)
 Jag sökte aktivt upp bloggen/kan adressen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards