Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Rebecca - 4 juli 2013 21:05

... kommer upp i tö. Men nu var det väldigt länge sedan det var snö, och jag har ändå inte dykt upp förrän idag. Jag får skylla på att det har varit mycket med livet de senaste månaderna. Jag har flyttat hemifrån och det har lett till mindre tid och plats för att bygga puzzel. Nu är jag extra glad att jag har en puzzelmatta eftersom i ett rum på sexton kvadrat har man inte plats att ha ett puzzel liggande.

För de tappra själar som är inne här och läser ibland vill jag bara påminna om att alla frågor ni ställer får svar inom ett dygn oftast. Bloggen är nämligen kopplad till min e-mail och frågor och kommentarer vidarebefodras dit så att jag ser dem även om jag inte har bloggat på ett tag.


Hur ser då byggandet ut nuför tiden? Jag har ju fortfarande ett deco-puzzel liggandes på min ena matta i mitt studentrum. Det är orört sedan i höstas. Sen har jag ett 2000-bitar Ravensburger med olika turistmål sammanlänkade som har legat färdigt på golvet hemma hos mamma i ett halvår. Det borde jag recensera. Finns bild på det ett par i nlägg längre ner. Har fortfarande inte lyckats fotografera den...


Anledningen till att bloggen hastigt och lustigt väcktes ur sin slumer var att jag började bygga igen. Den här gången hade jag egentligen siktat på ett annat, nytt puzzel, men jag bor just nu på tre ställen och kunde inte hitta det jag letade efter. Så när jag letade hittade jag ett annat, som jag hade glömt att jag ägde. Tror att jag har fått det av Angelica för många år sedan, innan vi båda blev sålda på puzzel på riktigt. Vi har nämligen öppnat det och börjat, men vi gav nog upp för det kändes för svårt. 1000 bitar, Clementoni, men Tower Bridge i solnedgången. Riktigt najs. Kanske, om jag kommer ihåg att fortsätta blogga och inte ger upp direkt efter det här inlägget, så får ni en bild på det. Ni ska också få en sammanställning av highscore som jag lovade för evigheter sedan. Och den där ravensburgerrecentionen. Jag har tydligen en massa att göra. Vi får se vad det blir...

Presentation


En blogg om puzzel i alla dess härliga former och storlekar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur hittade du till den här bloggen?
 Via bloggplatsens hemsida
 Via en annan bligg
 Via facebook
 Via google (oplanerat)
 Jag sökte aktivt upp bloggen/kan adressen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards