Alla inlägg den 30 december 2011

Av Rebecca - 30 december 2011 00:24

Igår tröttnade jag på att sitta och bygga på mitt rum. Det är så ensamt och osällskapligt. Ibland är det skönt att bara vara ifred och bygga, men ibland är det tråkigt. Som tur var hade jag mitt Deco-puzzel på puzzelmatta, så jag rullade helt enkelt ihop det och tog det med mig ner till vardagsrummet, där resten av familjen roade sig. Riktigt praktiskt!

Fast idag blev jag hotad med att någon skulle suga upp mina bitar med dammsugaren om jag inte flyttade mig, städdags igen, så min vistelse på vardagsrumsgolvet blev kort. Men jag ska definitivt flytta runt i huset oftare. Mycket hög mysighetsfaktor på det.

Jag har börjat gilla att bygga på puzzelmatta mer och mer. Från början hatade jag det och gjorde det bara för att kunna ställa undan puzzlet när det krävdes. Man kan nämligen inte kasa runt bitar på mattan som man gör på golvet, därför måste man lägga dem ungefär där de ska vara innan man har byggt för stora områden som man inte kan lyfta. Men, jag har vant mig vid det och ser nu flyttförmågann som en tillräckligt stor fördelför att överskugga nackdelarna.

Presentation


En blogg om puzzel i alla dess härliga former och storlekar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur hittade du till den här bloggen?
 Via bloggplatsens hemsida
 Via en annan bligg
 Via facebook
 Via google (oplanerat)
 Jag sökte aktivt upp bloggen/kan adressen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards