Alla inlägg den 28 december 2011

Av Rebecca - 28 december 2011 14:36

Jag älskar Deco har jag bestämt mig för. Det är definitivt en annorlunda och intressant upplevelse. Bara faktumet att man inte kan börja med ramen vänder upp och ner på ens tankegångar direkt. Istälet vill de att man ska börja i mitten och jobba sig utåt, man får en speciell bit som är mitten. Vi började i mitten, men hoppar nu runt och bygger lite här och där, gärna kanter eftersom det är roligast.

En sak jag inte riktigt förstår är en massa extra bitar man har fått med, där man knappt ser motivet eftersom det är gula fält på dem. Dessa bitar ska man lägga i "hålen" och runt ramen för att göra den rakare. Detta ska nog vara ett hjälpmedel, men jag förstår inte anledningen. Har man köpt ett Deco har man väl gjort det för att man vill ha utmaningen med den konstiga ramen. Vi använder de som ska ligga i "hålen", men inte runt-om-bitarna.


Det är detta motivet i alla fall:

Presentation


En blogg om puzzel i alla dess härliga former och storlekar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur hittade du till den här bloggen?
 Via bloggplatsens hemsida
 Via en annan bligg
 Via facebook
 Via google (oplanerat)
 Jag sökte aktivt upp bloggen/kan adressen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards