Alla inlägg under juli 2011

Av Rebecca - 6 juli 2011 11:30

Detta är min alldeles nyöppnade blogg som kommer att handla om det som namnet säger: Puzzel. Jag är en artonårig tjej som (snart) pluggar sista året på den naturvetenskapliga linjen på gymnasiet och på min fritid älskar jag att bygga puzzel. Jag bygger med min syster Angelica, och ibland dyker en förvirrad mamma upp också.


I bloggen tänkte jag berätta om hur det går med mitt byggande, visa olika puzzel, berätta om olika märken, recensera de jag har byggt och tipsa om nya spännande puzzel som finns.


Själv bygger jag sällan något på under 1000 bitar, dock finns det Wasgijpuzzel med 500 som jag bygger, men de är ju svåra på sitt sätt, så det känns ändå som en utmaning.


Detta var själva introt, så nu öppnar vi bloggen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om puzzel i alla dess härliga former och storlekar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur hittade du till den här bloggen?
 Via bloggplatsens hemsida
 Via en annan bligg
 Via facebook
 Via google (oplanerat)
 Jag sökte aktivt upp bloggen/kan adressen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards