Alla inlägg den 29 september 2017

Av Rebecca - 29 september 2017 22:15

Jag blev klar med Frozen idag (recension imorgon!) och då var det slut på det. Vad ska man göra nu? Kände mig redo för ett nytt puzzel, eftersom Frozen var så underbart, och bestämde mig för att gå utanför min comfort zone igen. Jag trro ni har märkt att jag är mycket för "märkespuzzel". Ravensburger, Jumbo och Clementoni spelar på mina strängar, och inget annat puzzel har tagit sig upp på deras nivå enligt min highscore. Sen ramlar det in ett och annat kaffeburkspuzzel och det har det lite gjort nu. 

Jag pluggar i Lund och bor i en lägenhet som ägs av Lunds studentbostäder (AF). På deras expedition hittade jag detta puzzel som de delade ut gratis. För Lundabor är AF-borgen en självklar del av centrum och denna borg har förärats ett eget tusenbitarspuzzel av AF-bostäder. Jag vet inte hur många korridorskök jag har sett detta puzzel ligga på en hylla, men jag har som sgat lagt vantarna på ett eget exemplar och nu ska det byggas. Går min sista termin på universitetet nu, så det känns som nu eller aldrig. Återkommer med hur det går!

Presentation


En blogg om puzzel i alla dess härliga former och storlekar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur hittade du till den här bloggen?
 Via bloggplatsens hemsida
 Via en annan bligg
 Via facebook
 Via google (oplanerat)
 Jag sökte aktivt upp bloggen/kan adressen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards