Alla inlägg den 14 juni 2014

Av Rebecca - 14 juni 2014 20:38

(från Disneys Robin Hood)


Jag och Angelica var ute och promenerade i Limhamn härom veckan och gick förbi en leksaksaffär. Som alltid när en affär med puzzelmöjlighet dyker upp så sticker vi in näsan. De hade en väldigt trevlig avdelning med lite puzzel, och det både jag och syrran fastnade för var puzzel med guld och silver på. Alltså blankt som folie. Snabbt upp på önskelistan. Några snyggingar var från Jumbos Gold Collection respektive Silver Collection. Kan tyvärr inte hitta mina favoriter så ni får spana själva ute i affären. De flesta (om inte alla?) hade 1000 bitar. Lagom stort sommarpuzzel alltså. Ett sådant som man tar ut på sin puzzelmatta och sitter med i solen, eller kanske rullar ut på golvet när det pissregnar i juli. Vem vet?

Presentation


En blogg om puzzel i alla dess härliga former och storlekar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Hur hittade du till den här bloggen?
 Via bloggplatsens hemsida
 Via en annan bligg
 Via facebook
 Via google (oplanerat)
 Jag sökte aktivt upp bloggen/kan adressen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards